Rooms & inspo

Tur man har vänner!

Publicerad 2015-02-10 23:57:00 i Inspiration,

Tur man har vänner som uppdaterar en! 
Den tidigare program serien(web-tv) Det Knackar med Mija Kinning, har helt gått förbi mig. Som tur är har jag en fin vän som informerade mig i helgen om just denna. Och nu är jag fast. Det var först lite svårt att hitta programmen då de är från 2013. Men efter lite sökande hittade jag dem! Alltså, Mija Kinning. Vilken otroligt härlig och begåvad tjej. Hon får bli veckans idol!
Det senaste programmet jag såg gjorde hon om ett rum för en 17 årig tjej och titta så härligt det blev:
Så här såg en del av rummet ut innan Mija satte fart:
Ni kan vänta er fler Mija inlägg då jag helt fått dille på hennes arbeten.
//J

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: vickan

Publicerad 2015-02-16 12:41:25

då vill du ha mina leva och bo?

Svar: Absolut! När du är klar med dem :D Brukar Mija vara med i tidningen också?
mydarlings.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela